2010-07-12
 06:42:34

inte allt för många dagar


Godmorgon!

Imorse kom mamma in på mitt rum för att väcka mig, jag tittade konstigt lite smått chockad och sedan tittade jag på min mobil som inte hade något alarm igång. Alarmet var igång när jag gick och lade mig men jag tror att jag i sömnen har ställt av det. Inte bra alls!

Nåja, måndag idag alltså är det bara 5 dagar kvar tills jag går på semester. Mys mys mys!
Nu den här veckan ska hela köket tömmas och i princip allt ska vara undanröjt för på tisdag nästa vecka kommer det folk som ska riva allt. Det ska bli så himla roligt med ett nytt kök att stå och jobba i, det behövs!

Idag är det mina få arbetstimmar som jag ska beta av och sedan ska jag ju hem till min vovve och rasta henne. Efter det blir det väl trädgården för min del för att försöka bli brunare.. fast jag tror faktiskt inte att jag blir brunare än vad jag är just nu. Jag tror jag är väldigt brun fast jag set inte det själv.

Ikväll är det träning som ska utföras, IW som vanligt. Lär väl svettas som en gris i den här värmen också. Nog för att det är AC i träningslokalen men den kan inte ta allt. BLÄ!

Nu ska jag byta om och sedan dricka lite vatten innan jag ska köra. Hörs!


Rhodos stad 2010



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: