2010-07-27
 09:33:31

Inga tvivel


.. om att jag är nöjd med min nuvarande hårfärg. Äntligen fick jag slippa den där fasliga röda färgen, uew! Det var inte riktigt min greje trots att många påstod det. När man inte trivs är inget snyggt på en, varken kläder eller skor.
Det är ju trots allt min "vanliga" hårfärg som jag har haft bra länge nu, lika bra att köra på säkra kort.

Nåja, idag är det tisdag. Det är rysligt vad dagarna flyger undan, inte bra alls för jag har ju semester då får tiden gärna gå långsamt.

Igår åkte jag och Jonatan inom och lämnade min snea ring. Jonatan var ju duktig innan sommaren började, han skulle ta tag i min hand och bockade min ring och det roliga är att det inte ens var hårt han tog i min hand men det var väl tillräckligt för att pajja min bismarck ring. Men men, nu är den väl ivägskickad så jag får väl tillbaka den snart hoppas jag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att se på Avatar som jag köpte igår och annars bara ta det lugnt och mysa. Ikväll är det planerat att träna ett Zumba pass tillsammans med mamma, härligt!

Men nu ska jag se klart Blue Streak och dricka upp mitt gröna te med fläder och citron smak, yum!



nyvaken enii, inget att skämmas över. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: