2010-07-01
 06:40:28

I'm into you


Godmorgon!

Nu mår jag väldigt mycket bättre, dock sitter tröttheten kvar men magen gör inte ont längre. Skönt!

Jag har massa att visa, bilder från resan och mina stora inköp. Shoppade inte så mycket där men här hemma menade jag.

Annars igår så hängde Jonatan med mig hem. Efter att ha legat på soffan och halvsovit kom jag på att vi kunde åka förbi Väla en runda innan vi skulle hämta våra biobiljetter (Eclipse, fredag). Jonatan går med på allt så det blev så efter att jag hade duschat och fräschat upp mig.
Jonatan köpte en superfin jacka från Puma, en röd och grön sådan. Alltså färgerna är extrema och det är så jäkla snyggt på mörkhyade människor, riktigt läckert!
Jag själv köpte mig ett grått casual linne och en liten cardigan som var beige med en massa pärlor på och jag blev nöjd som vanligt!

Idag är det ytterligare en jobbedag, ska laga mat till typ 4 barn och 3 personal. Detta är inga höga siffror på personer som ska mättas och det gör det lite jobbigt när man är van vid att istället mätta nästan 30 magar. 

Nej men nu måste jag lägga på ett kol!


Rhodos 2010.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: