2010-07-05
 06:41:32

hey ya!


Godmorgon alla sjusovare som har lov och semester.. även dom som ska upp och jobba. ;)

Efter en natt med dålig sömn, typ ingen alls så är jag trots oddsen uppe. Det är ju självklart att man kan somna i gryningen och sedan vakna till sitt mysiga alarm som liksom tvingar en upp. Det ska inte få finnas sådana här nätter när man ska upp och jobba för aldrig är det såhär när man är ledig!?

Nåja, det är ju kort dag precis som vanligt för mig vilket är så himla skönt. Så efter jobb ska jag direkt hem till min fina prinsessa som vill ut och gå. Sedan blir det väl att gassa på uteplatsen och få tillbaka lite färg som jag tappat från resan. Man tappar färgen så otroligt fort alltså, så himla tråkigt..

Ikväll blir det träning, IW what else? Ska faktiskt träna i city idag med mamsen eftersom jag inte gillar instruktören som håller passet på Berga. Det är inte själva instruktören det faller på utan hennes musikval! Men iallafall så ikväll ska jag äntligen få använda mina nya och fina träningskläder som jag shoppa förra veckan, trevligt!

Såhär är min dag planerad iallafall och nu ska jag snart kila till jobb och arbeta av mina timmar.


Rhodos 2010

See yaa!


Julia

Vilken härlig bild :)



PUBLICERAT: 2010-07-05, 11:00:40 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: