2010-07-06
 06:45:05

ett hårt men välförtjänt pass!


Gårdagens träning var kämpig, icke lätt att ha varit frånvarande i en månad och sedan gå på ett hårt konditionspass. Jag trodde att jag skulle dö inne på passet, inte bara för att det var jobbigt utan för att det knappt var någon luft därinne pga värmen utomhus.

När jag kom hem senare så kollade jag klart på Djävulen bär Prada, har aldrig orkat se färdigt filmen eftersom jag alltid blir så trött när jag kollar på film och somnar.

Igår serverade mamma mig en supermumsig omelett, nog den godaste som jag någonsin har ätit. Självklart var det ju ägg (vad annars?!) och på den hade hon kesella, rödlök, tomat och feta ost. Yum yum! Både supergott och jätte nyttigt, det ni, det är precis så jag vill ha det.

Idag blir det jobb och direkt efter att jag har slutat så ska jag köra fort som tusan hem till min fina vovve och gå en runda med henne och sedan lägga mig och steka i solen. Hoppas att jag får lite mer soltid idag eftersom jag bara fick en timme igår för att solen gick i moln, blä!

Men nu ska jag dricka upp min shake och mitt vatten för sedan väntar jobb.


Emelie & jag på Rhodos


Strebror Robin och min fina Jonatan
Rhodos stad, Gamla stan.


Rhodos, Gamla stan.
Robin och Jonatan beställde varsin öl, det här var en mellan..


Kan berätta att dom inte orkade hela, haha!

Nu ska jag dricka lite grönt te, see ya'll!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: