2010-07-14
 19:38:06

duktigt jenny


Idag har jag verkligen varit superduktig på jobb. Jag har hunnit med en hel del som att packa ner i princip allt, lagat mat och handlat mat. Allt detta har jag alltså hunnit med på sex timmar, inte illa pinkat va?! Att packa ihop, slänga och släpa i trappor har verkligen tagit tid. Men jag trodde att detta var ett evighetsprojekt men nu är det inte mycket kvar och jag är stolt!

Nåja, idag när jag kom hem hade vi 31.4 grader i skuggan, blä! Fler än jag som vill ha lite svalare? Nog för att det är svalare för det är ju inte 37 grader i skuggan så..

Såfort jag kom hem fick jag krama och pussa på min fina vovve som blev super glad och tjoa och hade sig. Vi tog en kort runda eftersom hon inte orkar så mycket i den här värmen den gamla tanten.
När vi kom in igen lade vi oss utomhus. Alma fick ligga i skuggan med en stor skål med isvatten medans jag låg i solen med en bok och läste. Jag tror att jag somnade till ett tag när jag hade vänt mig för jag mådde icke bra efter det. Avskyr att somna i solen!
Jag blev brun, eller ja.. brunare rent ut sagt och jag gillar det.

Snart är det dags att säga godnatt för min del för jag är helt utmattad, förstår inte hur. Men men, see ya'll.


varför blir man så blek på cam bilder?
buhuuu!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: