2010-07-15
 06:50:23

dålig sömn

Idag är jag trött. Jag har knappt sovit inatt och jag tror att det kan bero på att jag inte tränade igår..då sover jag oftast dåligt. Eller är det för att jag bara tog det lugnt igår efter jobb, jag vet inte.
Och när jag väl hade somnat igårkväll smsa Annie mig, det gjorde inget men jag hade glömt att ställa mobilen på ljudlöst som jag brukar. Ingen fara Annie, de gör inget! Men sedan började kampen mot piggheten igen. Jag somnade och jag vaknade om var annat.

Men morgonen kom och jag är ganska glad för det för då vet jag att jag kan göra den här dagen jobbig med träning och ständig aktivitet så att jag tröttar ut mig.

Idag är det jobb precis som vanligt, här bryts inga vanor ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: