2010-07-14
 06:46:22

äntligen svalare i skåne


ängligen äntligen och återigen ä n t l i g e n ! ! jag har tyckt att det verkligen har varit superjobbigt med den här superhetten vi har haft den senaste tiden. Jag menar bara att om jag vill uppleva dagar där termometern överstiger 35 plusgrader då bokar jag en resa. Men här i Sverige får graderna gärna för mig stanna mellan 25-30 men inte högre.

Imorse när jag vakna ville jag bara lägga huvudet under kudden och kasta mobilen i väggen som bara tjööööt om hur fort jag skulle gå upp. Behöver jag semester eller? Jag brukar aldrig vara morgontrött och jag förstår inte alls hur jag kan vara det nu eftersom jag har gått och lagt mig för att sova strax efter 21.00 två dagar i rad..?

Idag ska jag laga min personliga favoriträtt, korvstroganoff med ris. Inte ska jag äta av den idag heller, jag får nöja mig antingen med en salladstallrik eller en chokladshake.
Idag blir det mycket att göra på jobb, det börjar liksom dra ihop sig nu. Allt ska snart vara tömt ur skåpen. Skafferiet blir ju nog roligt att tömma.. det är fyllt från topp till då bland annat med tunga konserver! Det är nu jag ska visa hur stark jag är haha.
Jag måste även planera in en dag då jag kan handla alla förnödenheter inför nästa vecka, mycket att stå i med. Men det är ju bara idag, imorgon och på fredag som jag jobbar för sedan går jag äntligen på semester i tre veckor!

Nä om man skulle ta och dricka upp sitt te, sin shake och packa träningsväskan och sedan köra till jobb kanske? Låter som en god idé.
Packar väskan även fast jag tror att jag inte orkar träna idag, vi får se. Jag hinner göra det direkt efter jobb såfall för pappa tar hunden, jippi!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: