2010-01-01
 11:29:43

What a night!

Det säger jag bara! Vilket drag och så roligt jag hade!

Allt började med att Kajsa kom hit, vi satte oss nere på mitt rum och drack lite vin och cider och småpratade och bara mös. Annie och Sara droppade in efter ett tag vilket lyfte stämningen en aning.

Vid halv sex snåret var det dax att äta maten som jag hade lagat. På menyn stod det potatisgratäng med fläskfilé och till dessert hade jag gjort chokladpudding.

När alla var mätta och belåtna blev det singstar och en massa annat roligt! När klockan drog sig mot 22 så var det tid att bege sig. Vi hade destination Mörarps tågstation. Vi kom dit, sakta men säkert!

Tivoli öppnade självklart inte förrän 23.00 så vi fördrev tiden med en massa trams.

Nu låter jag bilderna tala för sig själv.

 

    

     

   

 




Resten får ni kolla på facebook för nu ska jag ta mig en dusch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: