2010-01-26
 20:47:19

Vinterkräksjuka


Mysigt att det har kommit till mitt lilla dagis. Svar, nej inte alls! Mår illa av bara tanken.

Gårdagen blev hektisk. Pratade med Jonatan och han hade blivit mycket sämre så vi bestämde oss för att åka in. Ja som vanligt fick man vänta länge utan att ens träffa en läkare. Någon fick vi träffa, en sjuksköterska som inte lyssnade för fem öre. Välkommen irritation.
Var hemma vid tolv inatt och jag beklagar min negativa energi men jag är helt slut.

Imorse förstod jag inte vad det var för en fin men samtidigt en irriterande melodi som spelade för mig under min kudde. Hade en sån grym lust att ta mobilen i handen och kasta den i väggen, lägga mig långt under mina täcken med huvudet under kudden och låtsas som inget.

Efter den otroligt sega dagen på jobb kom mamma och hämtade mig. Vi bestämde oss för att åka inom Väla, H&M .. Jag skulle köpa mig ytterligare en träningströja men det kunde jag nog drömma om. De fanns ingen färg jag ville ha och var det en fin färg så hade antingen Ida eller mamma den. Det hela slutade med att jag köpte mig ett sött Hello Kitty nattlinne (<3). Det blev ett svart långärmat som jag kan ha mina mysiga tights till. Överväger faktiskt snart att sova i jogging pga den fruktansvärda kylan på mitt rum i källaren.

När vi kom hem satte jag och mamma igång en film, Nyckeln till frihet. En gripande film, dock lång men definitivt sevärd.
Somnade en stund på soffan tillsammans med lite förhöjd temp och en malande huvudvärk men bestämde mig likväl att sticka till gymmet för att träna.

Nu känner jag mig nöjd för dagen.
Dags att säga godnatt så godnatt!



Enii redo för sängen ! (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: