2010-01-19
 16:17:51

spark i baken


Idag är jag otroligt trött, helt sjukt faktiskt!

Gårdagens träning har verkligen tagit ut sin rätt, min kropp är helt slut och likaså mitt sinne.

Idag har jag ätit dåligt, vilket inte är bra för fem öre.
Frukost: En Shake
Mellanmål: En clementin
Lunch: Ytterligare en shake

Innan jag tränade åt jag ett stort grönt och syrligt äpple. Tränade inte så länge, orkade inte. Man kanske ska ha en vilodag?... Det kan jag inte, jag jag får dåligt samvete.
Dock skulle jag verkligen vilja ha ryggläge hela kvällen och en rostad macka med ost på.

Om man skulle slänga i sig ytterligare en proteinshake och röra på sig mot gymmet igen? Jag har beslutsångest, jag vet hur allt kommer att sluta ändå. Allt kommer helt enkelt sluta med att jag åker in och kör ett indoor walking pass.

Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: