2010-01-24
 14:01:04

Something new


Shoppade lite i fredags, bilder kommer så hold on!

Nu har jag tränat färdigt, känns helt underbart! Kan inte riktigt förstå att jag gått ner ett halvt kilo på bara det. Nåväl man måste få skryta lite ;) !!!

Var inom Maxi och köpte lite hårfärg, måttligt trött på mitt hår (precis som alltid).. Jag och mamma kom överens om att vi ska lägga lite blonda slingor i och sedan täcka över dom med en toning av mörkblond färg. Om jag inte lägger en toning över kommer jag att se ut som en morot eftersom mitt utgångsläge skiftar mellan rött/lila och brunt. Grymt snygg hårfärg men jag tröttnar, behöver lite förändring då och då.

Usch vad jag är hungrig nu, har bara ätit en shake och lite frukt. Dock fyllt kroppen med 2 liter vatten men det är antagligen redan borta från kroppen.
Efter träningen unnade jag mig lite solning i ett av Aktiverums solarium, här ska vi snacka skönt alltså! Det var tusen gånger skönare att lägga sig i ett solarium och slappna av än att hoppa in i duschen direkt.

Nä om man skulle hjälpa mamma med det sista av maten och sedan slänga i sig den fantastiskt goda soppan. Idag blir det en sorts thaisoppa som har kokosmjölk som bas. I soppan ingår även mycket vatten, cocktailtomat, färska champinjoner och en krydda som man köper färdig. Den smakar helt underbart, ljuvligt!

Eniipeni!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: