2010-01-31
 22:00:56

Snabba cash


Var på bio med mamma nu ikväll, filmen vi skulle se var Snabba Cash.
Filmen var helt ok, vet dock inte direkt vad jag ska tycka om den.. Den dög iallafall..

Nu är jag hemma igen och känner mig fortfarande en aning förvirrad över filmen, tänker liksom på den lite väl för mycket..

Men kom på att jag hade lite bilder att dela med mig av.
Check it out!












Den sista är min personliga favorit.

Fotografen är en kvinna som både jag och min bror har gått till ända sedan vi var små, så henne känner man lite. Hon slutade aldrig att säga hur mycket hon älskade mitt leende, hela mitt sätt att agera under fotograferingen, att jag var så himla söt och massa massa massa.
Aldrig fel att höra! ;)

Var även med i hennes lilla fotoutställning på biblioteket i Bjuv, inte helt fel. Något som inte heller var helt fel var att få vara den enda utvalda att sitta i hennes fönster. Jag menar, där fanns en del balbilder på andra människor också men hon valde min och det kan jag verkligen förstå.
Se själva




Nu ska jag sova för imorgon är det jobb och träning som gäller!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: