2010-01-24
 11:09:54

Resultat


Läsarfråga:

mia om Fullspäckat!:
jävlar vad du tränar! kan du inte berätta om hur de har gett resultat osv? skullle va kul :D jag har varit i rhodos, helt underbar!t söt blogg


Svar: Änsålänge har jag bara gått ner tre kilo, dock syns det mer på kroppen. Har fått höra att vikten är mindre viktig än vad kroppens omkrets så att säga. Jag är mer slim och känner mig trygg i en tight tröja, vilket jag inte gjort förr.
Med kosten jag äter går jag ner ungefär ett halvt kilo om dagen (dvs om jag då tränar)..  Med mina nutrilettshakes går det någon vecka innan jag viktnedgången börjar men när den väl gör det då rullar allt på.
Kan inte låta bli att väga mig varje dag för det är uppiggande att se att man väger någon gram mindre, så varje morgon när jag ställer mig på vågen känns det som en spark i baken. Vissa dagar skuttar jag glatt ut ur badrummet och packar min träningsväska.

Tack för frågan och jag fortsätter att informera i bloggen. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: