2010-01-25
 05:45:39

Ny vecka


Igår hade jag verkligen en upp-och ner dag. Mitt humör sviktade pga hunger och tristess. Jag åt en shake och någon minut senare mådde jag bättre igen, tyckte ändå att jag ätit mycket men tydligen kräver kroppen mer.

Under min vecka som är på ingång känns kroppen svullen och mina knän värker. Ja detta är min monstervecka, kan man kalla det så? Uhe, hela kroppen fylls med vätska, allt bara är så öh. Vill inte jobba, vill inte det ena och inte heller det andra. Men man kan inte ha allt på sin sida varje dag. Några dagar och sedan är det deppiga över.

Nu ska jag fixa mig, ska hinna packa träingsväskan och massa annat.
Btw, håret blev super fint. Kommer ingen bild dock, orka?

Enii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: