2010-01-02
 15:12:48

Lördag, känns som söndag


Gäster igår och jag kom inte i säng förrän vid tre på natten och vaknade vid halv elva imorse, snacka om skönt att sova ut.

Jag tråkar sönder, jag saknar Jonatan och Ida som tusan och vill bara att ni ska komma hem!

På måndag kommer min älskling hem, jag sanar dig så himla mycket. Jag ska attackera dig med kramar och aldrig släppa dig. Jag hatar at vara utan dig såhär länge Jonatan. Man blir så deppig hela tiden och känner inte för mycket.

Satt precis och kollade igenom lite bilder och det kom fram massor på oss genom åren.  Tänk, snart är det 3 år tillsammans, jag har aldrig varit såhär kär.
Jag släpper dig aldrig!

Nu ska jag banne mig ringa Kajsa och se vidare på Föräldrafällan som är på TV just nu.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: