2010-01-25
 16:01:05

Går snabbt


Eftersom jag tränar och äter bra mat så lättar jag på kilo illa snabbt.

Idag rusade en glad kollega till mig in i köket och berömde mig, hon tyckte att jag hade blivit så smal så. Jag blev riktigt glad av att få höra det, man får ett litet lyckorus genom kroppen.

Har varit en runda inom gymmet och tränat lite, så mycket jag orkade. Kände inte riktigt för det men så är del väl ibland. Åkte hem och nu sitter jag och kollar lite på TV.
Ghost Whisperer på TV, ett av mina favoritprogram, ryktes med av sorgen och släppte en tår. Jag är så fruktansvärt blödig alltså! ;D

Nej om man skulle slå en pling till min bror och sedan lägga sig på spikmattan en stund.. Sedan bär det iväg till gymmet igen. S K Ö N T!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: