2010-01-03
 08:31:55

En dag kvar


Igår skrev Emma Svedman till mig på msn att hon var nere i Båstad hos sin syster och hälsade på. Detta händer ungefär en gång om året och självklart ska vi ju ses iallafall en gång också så jag tog bilen och körde hela vägen till Båstad för att hämta henne.

Vi träffades en stund hemma hos mig och jag skjutsade hem henne vid 23-tiden inatt. Synd att vi inte hann med mer, hon hade mycket att plugga och jag ska jobba så det var lite synd.
Dock bestämde vi att hon ska komma ner till sommaren och tillbringa en längre tid hos mig, vilket jag redan längtar efter.

Kajsa var snäll och följde med i bilen för att lämna Emma, tack gumman! Jag är inte så glad för att köra i mörker så långt och så sent så då var det verkligen skönt att ha en fin vän vid sin sida.

Efter att jag hade lämnat Kajsa hemma hos henne så ringde jag Jonatan. Jag kunde bara inte låta bli, ville bara höra hur han hade det. Han hade det bra, han sov.. Det var ju skönt att höra tänkte jag, då var allt lugnt.
Usch idag är det bara imorgon och sedan kommer han. Vi bestämde att att eftersom han anländer med flyg till Malmö ca, 05.30 på morgonkvisten så kan jag inte hämta honom utan att han åker hem till sitt och sedan kommer han och hämtar mig när jag har slutat för dagen på jobb. Toppen! Jag längtar så himla mycket!

__

Innan jag avslutar mitt inlägg måste jag berätta om drömmen jag hade inatt. Jo jag drömde att helt plötsligt ryckte en tjej upp tröjan på mig och pierca min navel med en pistol. Ja såklart ingen vanlig pistol utan en sådan man piercar en navel med. Man gör inte bara det med nål nuförtiden, kan även använda sig av en pistol vilket Ida gjorde.
Men jag blev sjukt ledsen.. En piercing i naveln ville jag ha när jag var yngre och inte förstod bättre men inte nu längre. Fatta fult ärr man får av det!
M A R D R Ö M ! ! !

Frukost nu, later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: