2010-01-03
 10:21:14

Det är för kallt


Det är -13 grader ute och jag tvingade ut hunden på en lite powerwalk. Hon ville inte, hon tycker det är för kallt så vi fick ta oss en liten runda och leka lite i trädgården.
Jag som hade planerat att gå en lång frisk och skön runda med min fina hund som är en riktig latmask. Det märks att hon är 9 ½ år nu, hon orkar inte allt..

Jag hamnade i soffan igen med ett friskt glas vatten och kollar på Melrose Place i väntan på att Harry Potter och den flammande bägaren ska börja. Dock är den på svenska idag och igår missade jag den.. synd!

Trots att jag redan har ätit frukost längtar jag lite smått till lunch då mamma ska laga en härlig favorit, kokt torsk med spenat. Åh vad jag längtar, jag älskar spenat!! Jag älskar sådan mat som alla andra avskyr som ärtsoppa, rotmos, spenat ja you name it!

Men vi hörs senare, nu ska jag sitta och längta tills imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: