2010-01-17
 09:25:48

Chokladshake


Ja min härliga diet, love it! Har iallafall precis ätit lite frukost och känner mig sjukt mätt, känns inte skönt!

Idag känner jag verkligen att jag måste åka in och träna pga fredagens matintag samt gårdagens. Blä! Avskyr att försöka hålla en diet och ha gäster för då måste man vara trevlig och äta samma som dom, dvs kanske lite kolhydrater.

Träningen igår gick super bra, höll nog på 1 ½ timme vilket jag tycker känns lagom. Det var svårt att komma fram till allt eftersom alla "feta" människor som min bror kallade dom har nyårslöften. Jag höll med, de flesta som var där var verkligen stora. Ja hysterin kring nyårslöften skall väl lägga sig till mitten av februari så det är bara att stå ut.

När jag kommit hem var det bara att väcka Jonatan till liv och äta lunch. Mamma hade lagat en god thaisoppa, åh jag bara älskar den.
Jag kände mig lite trött och seg efter träningen så jag och Jonata lade oss på min säng och mös ner oss under täcket och kollade på filmen Illusionisten, riktigt bra film. Jag blev helt fast i den och det är man väl nästan tvungen till för det gäller verkligen att hänga med i filmen.

På kvällen hade vi gäster. Mamma hade lagat en trerätters middag som smakade väldigt gott, dock inte nyttigt för fem öre! Men ibland måste man få festa till det med god mat.

Somnade på soffan som vanligt när vi har gäster. Vaknade av att Jonatan lyfte mitt huvud från hans lår till en kudde, han och pappa skulle köra och lämna våra gäster. Egentligen var det jag som skulle agera chaufför men se hur det gick. Jag somnade om igen och vaknade när dom kom tillbaka. Sen fick jag äntligen gå och lägga mig.

Ja idag är det söndag (redan!!!) och jag känner mig inte alls redo för att jobb imorgon. Återigen har helgen gått för fort och jag har knappt hunnit med något alls, förutom träning.

Om man skulle dra på sig träningskläderna och krypa ner under täcket hos Jonatan? Låter som en toppenidé.
Hörs senare!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: