2010-01-03
 08:52:09

Att vara uppe för tidigt


Jag vaknade för tidigt och sitter och latar mig i soffan till Biggest Loser på TV. Medan de tränar och sliter, gråter och svettas sitter jag och bara tycker så himla synd om dom, trots att deras fetma är deras eget fel. Jag menar, ingen stoppade saker i deras mun, ingen annan mer än de själva.

Kollar lägenheter i Helsingborg just nu. Finns många men bara gamla halvrenoverade.. Det vägrar jag flytta in i, jag vill ha en relativt nyrenoverad ovh fräsch. Det viktigaste är badrum och kök, de måste vara fräscha annars kommer varken jag eller Jonatan att nappa.
Vi har allt inför en flytt, möbler och diverse saker, det enda som saknas är verkligen en lägenhet.

Nu ska jag söka vidare och hoppas på att den här dagen ska flyta på så att det kan bli måndag snabbt.
Om man skulle ta en sväng inom gymmet och bränna lite fett nu till nyårslöftet?

Men jag har fortfarande inte blandat min soppa till frukost så jag får väl börja med det, one step at the time baby.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: