2010-01-25
 20:36:43

Att känna igen


Var inom gymmet och tränade. Gick i min egen lilla tillsammans med min kära iPod med Takida skrålandes i lurarna. Tröttnade på att träna samma maskiner som jag redan varit på den första gången jag så jag knyckte åt mig det sista löpbandet som fanns. Snopet för dig som jag tävla mot ;)!

Gick i rask takt och rätt var det var så stod det en person på en "gundemaskin" som jag kände igen men jag kunde inte sätta fingret på vem det var... Ett väldigt speciellt ansikte, röd/orange hårig och skägg.. Hmm, jag tänkte långt och väl.. Stor och vältranad, ingen jag skulle vilja slåss med direkt.

Rätt var det var så tändes lampan! Det var nämligen en av poliserna som var med då jag och Lina blev nerslagna mitt inne på Knutpunkten bland massa folk. Ingen normal människa gör en sådan sak mot någon som är en tredjedels storlek av en själv. Men jag menar, världen är då inte perfekt!
Och inte nog med det, min pappa kände tydligen honom kommer jag ihåg från den kvällen.

Ja, ibland är jag långsam i tänkandet men låt det dröja så tänds lampan, tro mig ;) !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: