2010-01-30
 08:41:50

Äntligen!!

Nu mår jag bra och idag ska jag Ä N T L I G E N få träna.

Hoppade upp från sängen med ren jävla lycka och hoppade ner i träningskläderna. Vägde mig och jag har gått ner ytterligare något gram, toppen!

Nu sitter jag med min härliga frukost, en shake. MUMS!Har faktiskt börjat tycka att de är riktigt goda nu, tog bara några veckor...

Laddar min fina Ipod med godsaker och funderar på att ta med mig min bok Om jag kunde drömma och läsa lite på en cykel för att sedan gå på det lite hårdare.


Pulver som ska blandas med 2 dl vatten


Done! (smygreklam, ohno!)


Färdig att drickas, detta är en hel måltid.
Svårt att förstå, eller hur!




Jag ser ut som ett troll, kunde faktiskt inte brytt mig mindre. ;)
Mina träningskläder är från H&M, snygga va :D ?

Nu; moot gymmet!
Sen; mys med min prins <3

PUSS!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: