2010-01-20
 22:02:27

ang. Rhodos


Guuuuuud vad jag längtar!!!

Idag efter att jag tränar färdigt mötte jag Emelie i omklädningsrummet. Satte oss ner och pratade lite, kom in på Rhodos och hon berättade att hennes kompis varit där ett flertal gånger och berättat att Rhodos stad är helt fantastisk. Nätter fyllda med fester, värme och romantiskt. Vackra gränder och allmänt mysigt.

Typ 20 veckor kvar, ca 150 dagar.  ( Ja jag hade inget att göra idag på lunchrasten! )

Kommer att bli en toppenresa. På måndag ska det betalas en del av den och sedan återstår det 7000 kr som ska betalas 40 dagar innan resans avgång.

Något jag irriterar mig lite på är att vi reser söndagen 20:e juni klockan 20.30.. Vi missar en hel dag och inte nog med det, vi missar även en hel dag dagen då vi ska hem. Det gör man ändå men nu menar jag att vi reser tidigt den dage. Måtte det bara bli fint väder!

Ska sova nu, kan bli en lång dag imorgon, antagligen blir det övertid på jobb, senare blir det träning och dagen avslutas med att träffa Linis. Länge sedan nu, saknar dig!

Helgen bjuder på en ensam helg med min älskling.

Natti!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: