2010-01-31
 08:25:47

Aldrig mer!


Säger bara fyfan! Aldrig mer i hela mitt liv att jag ens ska äta ett enda chips!! Jag mår inte alls bra, illamående som satan pga det där äckliga fettet. ALDRIG MER!!

Min stackars mage är inte van vid sånt skit. USCH! Kunde inte fortsätta min sömn pga mitt illamående.

Klockan är runt halv nio snart och jag är ensam uppe. Sitter vid köksbordet klädd i träningskläder och äter min shake. Väntar på att mitt te ska mogna eller vad man säger.  Det är ett te som heter Mullbär, smakar som skog luktar men man vänjer sig. Faktiskt ett grönt och nyttigt te som ska hjälpa till så att kroppen ska kunna tappa vikt, bra va ;) ? Jag tar till alla medel som finns!

Igår efter träningen stack jag och Jonatan till Väla och strosade runt. Jag tog ut pengar som jag ska lägga undan till resan, köpte en träningstop och en långärmad (likadan som den blå nedanför)..
Vi tröttnade ganska snabbt på Väla och åkte hem.
Kollade film och lite sånt mys, även Ronbinson och jag kan inte mer än säga än att rätt person vann. Ärlighet varar längst! :)

Annars idag blir det träning och mys med Jonatan som ska hem senare, tråkigt!!!



Ska sätta mig vid TVn och zappa.
Enii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: