2010-02-22
 20:33:26

Yum


Nu efter ett hårt träningspass kände jag mig välförtjänt utav en rostad macka med ägg på och det smakade helt underbart. Ni anar inte så mycket jag saknar vanligt mat, haha!

IW-passet var hårt, det var inte den instruktör som jag väntat mig utan en annan, han är också bra men mycket hårdare vilket är toppen för det gör ju susen. Han som skulle haft passet var borta av någon anledning..

Klockan är inte jätte mycket men jag känner bara för att gå och lägga mig och sova och tacka för min del för den här dagen. Det hade varit superskönt med en tidig kväll men då kommer jag ju att missa Spårlöst som ikväll handlar om just Sri Lanka.. Ja svårt val!

Får ta ett jobbigt beslut, trötthet eller att vara pigg? Vad hade ni själva gjort? Gah!

Nu ska jag ta och borsta bissingarna och sedan tänka efter hur jag vill ha det.

Nattinattiii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: