2010-02-14
 13:21:22

Valentines day


Ja puss och kram, kram och puss på er alla! Mer än såhär firar jag inte denna dag för enligt mig är det en dag som ter sig precis som alla andra. Alltid tyckt och kommer nog att förbli så. Jag har ju till och med varit så snäll och dumpat på alla hjärtans dag ;) !

Iallafall, nu är jag hemma efter en lugn och skön helg hos Jonatan.
Direkt när jag kommit hem länsade jag kylskåpet på alla revbensspjäll. Värme upp och åt.. för mycket! Nu sitter jag här och magen är svullen (uppsvälld) som satan och jag mår apa. Haha, så är det när man är hagalen haha!

Sitter här klädd i träningskläder och ska snart köra iväg till gymmet och svettas lite.

Men.. just nu sitter jag här och orkar inte göra något alls, jo jag lyssnar på Amy Diamond på Spotify. Alla har ett litet barn inom sig och här visar jag mitt yngre. Jag menar, visst är hon bra? Jag gillar musiken utan att skämmas det minsta!

Nä om man skulle ta och röra på sig och ta bilnycklarna och gasa iväg till Aktiverum.  JA!


Här har ni enii med nya extencions. Snyggt va? Jag är iallafall helnöjd!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: