2010-02-18
 06:47:53

ups and downs


Min mage börjar dra tillbaka sig och svullnaden blrjar lägga sig, vätskan som samlats i kroppen har börjat försvinna och jag börjar bli på lite bättre humör. Vågen börjar peka åt de siffror jag var på innan det här utbrottet kom och självkänslan börjar återkomma och stadga sig.

Sitter just nu och äter en bar till frukost och dricker mitt favoritte, mullbärste som ni borde veta vid detta laget. Ät lagom trött efter kvällens bravader och känner att någon timmes sömn efter jobb skulle nog inte sitta fel och sedan åka och träna, bli pigg och svettas.

Var så arg inatt, hade en så sjukt irriterande dröm. Drömde såklart om jobbet och mina kära kollegor eftersom det var typ de sista jag träffade innan jag skulle sova. Ja iallafall. Jag drömde om att jag skulle laga mat precis som vanligt. Stressfaktorn var hög och jag höll på att smälla av då alla precis alla stod i köket och ville hjälpa till vilket de inte gjorde eftersom köket är trångt och jag bara blev irriterad. Ja iallafall det slutade med att jag till slut fick vara ensam i köket och efter många om och men så blev maten färdig, dock vidbränd och smakade förfärligt vilket den aldrig annars är eller gör. Aja, nog för att många vill hjälpa till (var som helst) så kanske det inte är till så stor hjälp och nytta.

Annars idag blir det antagligen träning, men innan det ska väl mamma färga mina bryn och klippa mina extencions för jag tycker att håret är alldeles för långt och jag får bara panik på att ha hår som nästan sträcker sig ända ner till svanken.

Nu, jobb. Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: