2010-02-09
 05:55:38

Uppgång 05:30


Idag är jag uppe ännu tidigare, bra va? Idag är det öppning på dagis så ska vara där klockan 07.00 senast för då kanske det trillar in ett barn. Inga sjusovare här inte! ;)

Sitter här färdig och bara väntar på att pappa ska bli klar så att vi kan köra till jobb, segt!

Igår simmade jag och Emelie, skönt och det känns lite i kroppen idag. Men inte böla för det för idag ska vi på det igen fast då ska vi till vårt fräscha gym och träna YoMix och Indoor Walking.

YoMis är en slags träning som blandar stretcing och styrka, bra va? Jag är lika vig som ett kylskåp och känner att jag behöver sträcka ut lite. Det är ett relativt lugnt pass så jag och mamma har bestämt oss för att ta i lite mer på IW:n. Har äntligen bröjat tycka att IW är värt att gå på och att det faktiskt är ganska skoj fast det är jobbigt och att jag kämpar tills tårarna nästan rinner.

Nej men om man skulle ta och blanda till sig en liten shake!?
BTW, igår blev jag så glad. Gick förbi min ena kollega i lekrummet och rätt som det var så hojtade hon till och tycka att jag blivit så smal. Jag blir så glad när folk säger det för då syns det äntligen vad som händer i min kropp. Har bara 8 kg kvar sen är jag färdig och ni kan tro att jag bara längtar.
Även min farmor påpekade detta, happy happy happy!

KRAM enii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: