2010-02-22
 06:12:38

Uppe tidigt


Godmorgon! Idag gick jag upp lite tidigare bara för att jag vill hinna med att äta frukost hemma. Ja äta, jag ska äta havregrynsgröt och lite frukt, det ger en riktigt powerkick innan jobb.

Försöker blanda in mat nu, fruktansvärt trött på shakes och nu behöver jag typ inte äta många fler sådana. Självklart kommer jag till att fortsätta med några shakes för jag klarar inte av att slita mig från dom helt, det händer ju snabba saker i kroppen vet ni ;) !

Igår åt jag faktiskt taccos till middag och det smakade ljuvligt. Jag saknar fast föda!

Igår satt jag och tänkte på att.. Snart har jag faktiskt nått mitt mål. Mitt mål är som sagt att gå ner 13 kg innan Rhodos och nu har jag redan gått ner över 7 kg så nu har jag ca, 5½-6 kg kvar. Och detta lär nog bara ta högst tre veckor så då har jag lyckats med att nå mitt mål innan jag fyller 20 år. Gotti!

Idag blir det Iw med mammi. Vi ska faktiskt ha det roligaste instruktören ikväll, han snackar sig igenom passet och det gör att tiden går snabbare vilket gillas gott och väl.

Nu är det dags att fixa det sista och sedan koka en kopp mullbärste, koka gröt och skära  upp lite frukt. Sedan bär det av till jobb och idag har jag mammas bil så det känner toppen!



KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: