2010-02-16
 16:35:31

Trötthet


Fattar ni hur jobbigt trött jag är? Har försökt samla tankarna och nu ska jag sammanställa allt för er.
*Min diet
*Träning
* Jobbet (dagis, ni vet högljudda fast underbara små barn)
* Dålig söm med förvirrande drömmar med inslag från dagens händelser
* Och en kommande vecka som gör mig på dåligt humör, ja ni läser rätt.. En vecka där kroppen sväller upp och jag går upp ca 1 kg. skit jobbigt när jag vet att jag inte väger så mycket som vågen visar. Det får mig att vilja sluta äta förevigt!
* PMS!

dö!

Ida och jag har pratat ihop oss om att vi ska på IW ikväll, jag känner att jag måste med tanke på det näst sist nämda, blä! Ni har aldrig någonsin upplevt en mer negativ Jenny, men någon gång skall vara den första!

Har även hunnit med att kolla igenom min något proppfyllda garderob efter något fint att ha på mig på festen på fredag. Ja, man kan väl säga att jag har alldeles för många fina alternativ såsom alla mina fina klänningar som sitter tusen gånger bättre nu än innan. Ja iallafall så är det sjukt längesedan jag festade så det lär bli lika kul som alltid i vilket plagg som helst.

Men nej nu ska jag bege mig till Idis och sedan ska vi minsann bege oss till Aktiverum och vara så jävla duktiga man kan bli. Jag har beslutat mig för att jag ska ta i dubbelt så mycket ikväll alltså menar jag värre än igår och då höll jag på att spy av utmattning. Super skönt eteråt iallafall.



Njut av låten, jag hittade den precis på YouTube. Ny eller gammal, det vet inte jag men jag har då aldrig hört den men den gör mig lite taggad inför kvällens träningspass.

Puss & Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: