2010-02-25
 21:04:48

Trötthet


Äntligen är jag hemma och äntligen får jag sitta still.

Dagen har gått i ett. Jobbet gick undan och hemma vid halv tre. Ringde bästa Ida, tog bilen och hämtade henne, körde till Väla och där shoppa vi. Efter någon timme kände vi hungerskänslorna komma så det fick bli en sallad för min del och en bakad potatis för hennes del. Efter det blev det mer shopping.
Skjutsade hem Ida och körde sedan hem till mig själv. Av med kläderna, visa vad jag shoppat och sedan i skorna igen. Iväg till Familia med mamma, köpte ett par tights.
In på Maxi och köpa mat.
När jag går ut från bilen tappar jag min mobil i den största vattenpölen jag någonsin sett (det töar här) SPLACH! Jag galer rakt ut i kvarteret "Fanfanfan, 6000 jävla spänn" .. Ja min mobil var lite dyrare än så.. Men men.

Nu är jag äntligen hemma och jag är super trött så nu ska jag slagga. Imorgon ska jag äntligen få träffa Jonatan och då lär väl dagen nästan se ut som den här.

Jobb, träning, köpa present till Jontes syster, hem och ge henne den superfina presenten, iväg på bio och se Farsan och sedan hem till mig. Inte dåligt planerat va?

Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: