2010-02-15
 06:48:17

Tidigt


Ganska trött och känner mest för att ha en sådan dag där jag gör vad jag vill, tränar och slappar. Ja just precis idag. Undrar vem som inte känner så en måndag, en start på en ny vecka and so on.

Idag slipper jag börja klockan 07.00 för idag har jag och pappa varsin bil, dvs att jag får låna mammas fina bil idag. Tack!

Efter jobb, gissa vad jag ska göra då? Träna? Shoppa? Nej jag ska hem, va? Japp jag ska hem direkt men ska träna på kvällen istället. Jag och Emelie har bestämt oss för att ta ett iw-pass vid sex tiden så ja det ska bli skönt med en sen träning.

Idag ska jag laga köttfärssås och spaghetti, gott gott i gott gott! En annan äter sin vanliga mat, en nutrilett shake. Yey!, kan ju meddela att jag är måttligt trött på skiten men så länge jag ser resultat både kroppsligt och på vågen så fortsätter jag.

Måste skynda nu, ska hinna tanka lite innan.
Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: