2010-02-14
 15:34:36

Slarvigt enii

Orkade knappt vistas på gymmet idag men likväl gjorde jag mitt yttersta precis som alltid.

Satt i bilen och lyssnade på lite härlig musik som påminde om lite fester och vilket jäkla humör jag blev på, helt toppen liksom! Sjukt längesedan jag var ute och festade.. Tror faktiskt att senast var nyår? Eller?  Ja iallafall så kom jag ju på att Ida kommer hem imorgon och vet ni vet det betyder? Träning och partaj! Ja ni läste rätt. Jag ska på fest på fredag och det ska inte bli lugnt, kommer bli super kul. Mycket folk, fulla och glada. Ser redan fram emot fredag!

Har precis smaskat på ett äpple som smakade underbart, fast det tycker jag väl mer eller mindre om de flesta eftersom det är min favoritfrukt. Dock avskyr jag äppeljuice!

Ska locka mitt hår lite och se hur det blir och hur det håller. Om det håller bra så kan man kanske ha det på fredag. Let's see!

Hörs kompisar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: