2010-02-18
 21:13:44

Skrattretande


Ja var ska man börja? Iallafall, vissa är så pinsamma och tänker inte längre än näsan räcker. Att det finns så pass lite innanför ett pannben är nästan helt ofattbart, ja förlåt men herregud. Detta kommer alltså från en tjej vars pappa är från utlandet. Min Jonatan är adopterad och har inte fler smittor än någon annan.

Pinsamt med fördomsfulla människor som inte vet vad de snackar om.
Okunnighet är dumhet och det kommer man inte långt på i livet, tyvärr.


Naw, sötunge :) !
Ja iallafall, att logga in -och ut från msn är måttligt irriterande, kanske inte första, andra eller tredje gången men efter nästan fem gånger tröttar det mig en aning. Trodde inte att jag hade så omogna människor på min msn som höll på med sådana barnsligheter.

"Hej fjortis, vill du komma på fest hos mig?"
Det är det jag menar med "förmodligen inte" jag menar, jag brukar bjuda med ett telefonsamtal eller meddela de som är bjudna utan att behöva logga in & ut från msn och tjata sönder. 

Iallafall sa ansåg jag  detta ganska komiskt och jag kunde inte sluta garva.
P I N S A M T !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: