2010-02-28
 21:47:59

pyssel


Jag tog återigen tag i mitt liv då Idis smsa och frågade om jag ville gå en sväng. En sväng blev det inte, det blev en rätt så läng runda och jag kände verkligen att det behövdes. Illamåendter försvann och jag mådde mycket bättre efter min lilla dos av Ida.

När jag kom hem bytade jag om och så körde jag och pappa iväg till Väla för att jag ville inom Panduro och köpa lite mysigt pyssel.
Jag har nämligen tänkt på att fixa mina nya skor från H&M ett bra tag och äntligen hade jag en god idé.

Före



Inköpt



Reultat



Armband



Fantasi är väl inte direkt min starka sida men jag har iallafall gjort så gott jag har kunnat. Skorna ser ju helt förfärliga ut på bild men de är ganska söta irl.

Nu kallar sängen, jobb imorgon.
Natiii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: