2010-02-01
 06:28:59

Ny vecka

Känns inte alls frestande att gå till jobb idag, hade svårt att sova inatt så är ganska trött. Plus att min mage krånglar såfort det är helg pga att jag inte äter på mina normalt regelbundna tider och inte lika mycket för att jag glömmer. Suger på ett sätt när det är helg.

Känner mig en aning förvirrad.. Vad ska jag laga för mat? Måste jag handla? Vad kan jag plocka upp från frysen för något? Åh, känns som att slänga sig in i en vägg och inte komma därifrån. Snacka om att jag inte har koll på läget. Det känns verkligen att jag varit sjuk några dagar, huvudet hänger inte med.

Idag blir det iallafall jobb och sedan träning. Hade faktiskt tänkt mig att gå på Indoor Walking med mamma. Iw (förkortning) är ett pass som är helt hopplöst idiotisk (min åsikt) men det är inte lite härligt när man går ut därifrån. På det här passet förbränner du ca: 500-600 kcal på 45 minuter, inte illa va? Men men, blir nog en rejäl sväng inom gymmet också för jag känner att jag behöver det.

Nä.. om man skulle ta och blanda sig en shake, koka lite mullbärste och klä på sig för att sedan sticka. Låter toppen!

Hörs när jag kommit hem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: