2010-02-19
 05:58:11

morgon


Åh vad jag är sömnig, kan det bero på att jag just klev upp ur sängen? Antagligen är det väl så.

Usch, igårkväll hade jag sjukt svårt för att somna. Det var så mycket som susade omkring i mitt huvud. Jag saknar Jonatan, saknar Idis (bästis), min mage kurrade men jag tillät inte mig själv att äta. Jag tänkte på alla fester tillsammans med Ida, sånna som är så sjukt roliga att man viker sig av skratt.


Nedan är ett klipp fråne n fest hos Philip, en grymt rolig fest med härlig sällskap.
Leroy lär ut danssteg och Ida verka tycka att det var så roligt att hon var ensam till slut.
Kolla hennes cykelpump, det går icke bra för henne;


 



















Fyfan vad härligt att kolla igenom dessa bilderna, haha!
Nu måste jag kila till jobb, hörs senare när jag har jobbat färdigt, tränat och hämtat Jonatan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: