2010-02-25
 05:18:07

Löning


Idag är det lön, weho! Jag har väntat på den i några dagar nu, faktiskt ända sedan jag fick mitt lönebesked så i en vecka nu. Jag blev så överväldigad pga alla mina övertidstimmar så att det blev en fin fin lön den här månaden.

Dock har man en massa utgifter och har redan gjort av med typ 4000 kr och hur länge har lönen varit inne? Sedan midnatt kanske? Klockan är lite efter 05.00 nu.

Idag vaknade jag klockan 05.00 och kände att jag hade en del att ta tag i så nu är jag uppe. Dels för att jag ska hinna ta allt i lugn och ro för att jag börjar klockan sju och för att jag inte orkade ligga kvar, jag menar klockan skulle ändå ringt 20 minuter senare.

Idag blir det en lite mysdag med Ida, efter jobb såklart. Tvilvar på om jag ska sticka in och träna ikväll faktiskt, mina öron värker ännu mer nu och halsen känns precis som alla andra dagar den här veckan (ont).. Vågar inte kolla min temp haha!

Nu är jag hungrig så om man skulle ta och fixa sig och sedan äta?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: