2010-02-28
 14:18:23

Konstant


Jag är så trött på mina ups&downs, det står mig upp i halsen!!!
Ena stunden är det lyckligt och jag bara älskar det jag håller på med, träning och allt. Men just nu.. Skulle jag kunna spy på allt. Bara strunta i det och .. ja jag vet inte riktigt.

Mamma och pappa har gjort middag och eftersom dom inte var hemma igår när vi åt pizza så blev dom självklart sugna på det idag och har bakat själv en fet jävla pizza. Den pizzan får mig bara att vilja sätta fingrarna i halsen och få upp allt jag åt igår. Fyfan, jag är så sjukt jävla trött på detta.

Jaha vad ska jag äta då?
Ja du kan väl äta en shake?

TACK, TACK SÅ HIMLA MYCKET!

OH!!!


Annie karlsson

Sv: Är bilderna för små från tysklandsresan eller? Du får komma hit och kolla på dem när du har tid :)



PUBLICERAT: 2010-02-28, 14:29:42 | URL: http://anniiekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: