2010-02-24
 06:53:25

Klagar


snuvig, förkyld och huvudvärk, märks att jag jobbar på dagis. Varje gång något barn blir snuvigt blir jag det också. Har aldrig varit snuvig men nu är det som en jävla kran, trötta mig.

Jag har bränt mig på tungan, ett tecken på att jag gillar hett rykande te.

Jag är sjukt mätt. Orkade inte ens äta upp gröten, vad är det med mig? Halva gröten gick ner, en halv banan och en del av ett grönt saftigt äpple. Jag orkar inte dricka upp mitt nyttiga och goda te.

Imorse vaknade jag innan alarmet skulle ringa så nu har jag varit vaken sedan 05.15.

Vad är det med mig idag?
Sur för ingenting men fick min vilja genom. Men nu vill jag inte ha min vilja igenom längre.

Ses på IW:n ikväll, då kanske jag är på bättre humör.

Saknar Jonatan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: