2010-02-01
 06:54:33

Kickstart


Nu har jag ätit och snart druckit upp mitt mullbärste, mums! Detta ger verkligen mig en bra start på dagen och nu känns det lite lättare att pallra sig iväg när man hellre vill sova lite längre.

Har lovat mig själv en sak idag. Idag ska jag dricka iallafall minst 3 liter vatten, det är ett måste för att min mage ska känna sig bättre igen. Jag drack mer än det i början av min diet men sen slutade jag för att jag var tvungen att hela tiden springa på toaletten.. Men hellre det!
Stackars min mage, för lite mat och för lite dricka. Det enda som är negativt med att inta så mycket vatten är att man väger mer än vad man gör annars. MEN hellre det än att min mage ska göra så förbannat ont. Kanske lite yrsel
försvinner på vägen?

Later!!


Håll tummarna för att jag ska klara av att dricka 3 liter vatten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: