2010-02-24
 06:10:44

Inte över än


Jag dras med min förkylning, den vägrar släppa. Mår som värst på morgonen men sedan släpper det efter några tabletter under dagen, great!

Idag är jag helt slut i benen efter två dagars Indoor Walking, men det känns skönt. Det är en sliten och värkande skön känsla.

Idag är det ingen övertid som gäller. Och vad det gäller dagens träning så vet jag inte heller vad jag ska göra, kanske gå på gymmet en sväng med Ida? Ska nog höra av mig till lillfisen och se om hon har lust, hade varit superkul! Man får ju passa på nu medans hon är hemma, hon pyser nog om en veckas tid. Dislike!

Fler än jag som känner att någon ledig dag skulle sitta fint?... ex, lite helg kanske? Lite lön och helg tycker jag skulle sitta som handen i handsken. Lön imorgon och jag vill bara ha in den på kontot, de är en ganska fin lön med massa övertidstimmar. Det mesta ska dock gå till den efterlängtade resan till Rhodos med några av mina absoluta favoriter.

Nu ska jag platta håret och sedan koka gröt, te och ägg.
Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: