2010-02-23
 19:31:59

Indoor walking


Just nu sitter jag i soffan och kollar på 2 ½ men. Jag har myst ner mig titalt i ett sjukt stort Pumaställ och en kopp te, kan inte bli bättre just nu.

Så seg den här dagen har varit, jag har mått sjukt dåligt och jag tror till och med att jag hade feber vid lunchtid. Pappa såg hur jag mådde och smög till mig en Alvedon och sedan mådde jag lite bättre.
Övertid idag, jag satt och gjorde pärlplattor tillsammans med barnen. Dagis har fått in så himla fina pärlor i pastellfärger så det var extra roligt idag. Jag gjorde lite fina saker men faktiskt så orkar jag inte visa de nu, orkar inte ens resa på mig haha.

När jag slutat kom mamma och hämtade mig och sedan åkte vi till Aktiverum för att bränna fett. Det gjorde vi verkligen på vårt absoluta favoritpass som näms som rubrik.

Är jag tjatig om träning och vikt? Haha!

Nu ska jag lata mig ännu mer. Hörs imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: