2010-02-17
 14:04:00

Illvilja


Känner mig rått irriterad på allt. Min mage gör ont och jag är hungrig. Irritationen vet jag inte ens var den kommer ifrån, har lite humörsomsvägningar vid den här perioden, avsky avsky!

Alldeles precis hemkommen från jobb, skönt! Skulle egentligen tränat direkt efter jobb men jag tror att jag får ta det lite senare för nu måste jag verkligen lägga mig en stund för min elaka mages skull. Trött jag blir på allt, bah!

Emelie hörde av sig imorse och sa att hon hade bokat IW biljetter till oss.. Och jag som ska gå på personalmöte, fan alltså. Jag som verkligen ville gå på det här passet, extra roligt nu när det är lite tema och grejor. Ja men plikten kallar liksom, jobb är jobb och jobb är bra att ha, right!?

Nu ska jag nog ta och byta om och sedan slänga mig på soffan och glo på lite TV och lugna ner mig lite. Senare bär det av till gymmet. Mötet börjar halv sex så det är lite tight med tiden.

See yah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: