2010-02-26
 14:08:54

Helg


Ja nu är jag äntligen hemma efter jobb och nu håller jag helg!

Är sjukt trött och har en uppblåst mage. Mamma påstår att jag äter för dåligt och detta blir beviset typ. Jag tycker ju att jag äter hela tiden, haha. Men men, det är iallafall som tur är inte som att jag lagt på mig några kilo utan jag har istället minskat. Känns lite knasigt att ställa sig på vågen med en ballongmage och väga mindre, haha.

Aja, nu ska jag iallafall ta mig en skön dusch för jag stinker pannkaka. Sen ska jag nog bara ta och fixa mig lite och sedan bara slappna av en stund innan jag ska iväg igen. Det blir en massa farande och flygande idag. Först ska jag hämta Jonatan, sen hämta pappa, sen ska jag och Jonatan fixa Kajsas present och sedan hem till honom igen. Efter det blir det antagligen bio, om vi orkar vill säga.

Åh, var finns lugnet och all ro?
Trött.

Hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: