2010-02-17
 06:29:17

Händelserikt


Godmorgon alla sjusovare, önskar jag kunde sova istället för att behöva gå upp med tuppen för att hinna fixa med allt innan jobb, men vi lever olika liv så nä så kul ska vi inte ha det.

Den här dagen känns tung, även om den knappt har börjat. Jag känner mig en aning förvirrad inför den här dagen och det känns inte alls roligt.

Jobb till ca 13.30 (utan rast)
Träning , direkt efter jobb var länge sedan. Jag som ville gå på något IW pass, suckie suckie!
Hem, ja hur ska jag annars kunna fördriva tiden? Tränar knappt fyra timmar.
Personalmöte, japp klockan 18.00 börjar det och då ska jag infinna mig där.
Home sweet home, dock är det sent.

Så ni kan vänta er en något lite tröttare Jenny i morgondagens inlägg ;)!

Aja, nu såhär dagen efter två IW pass känns kroppen i fin form, dock känner jag mig fortfarande uppsvälld som en gris. Det här kan pysa iväg till det ställe där solen aldrig skiner för jag är måttligt trött på skiten. Tänk vad bra det skulle varit utan de där jävla dagarna. Ursäkta svordomen men det är faktiskt så jag känner och jag är ärlig så det är bara att ta som det är.

Idag har jag knappt orkat göra vid mig, blev en dejt med plattången, en liten kladd mascara och inga extencions. Orkar inte idag, orkar inte göra vid mig alls. Det känns väldigt fel att stirda mot sin egen åsikt ang det här med clip-on extencions, har man bestämt sig för att ha det ska man ha det i ur och skur. Ja jag ballade ur idag, menar.. Det blir ju så jobbigt ni har ju redan läst om hur min dag ser ut.

Nej nu ska jag äta frukost, en shake och dricka mitt smarriga mullbärste.




Cam suger.

Adjö!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: