2010-02-12
 06:00:24

Fredag


Sitter lite sömndrucken, väldigt trött och vill bara lägga mig i sängen igen och sova en stund till.

Fredag idag, hur skönt är inte det? Det är precis det jag har längtat efter!

Har inte uppdaterat så värst här för jag har helt enkelt inte orkat, har haft fullt upp med annat. Vad har fyllt mitt schema? Jo, jag har faktiskt hunnit träffa Annie, städa, färga håret, få hem mina extencions (JAAA!) och jobbat, tränat. Visst har jag underhållt mig bra?
Hade faktiskt en ledig dag ifrån träningen i förrgår dvs onsdags, min kropp orkade helt nekelt inte.

Igår var det träning, jag tänkte ta det lugnt så jag tog för mig en liten cykel och satte mig där med min bok (Om jag kunde drömma) för att försöka läsa klart den nu så att min bror kan ärva den ;) ! Han är så nällad av den, inte ofta en kille vill läsa en romantisk bok. Ojojoj!

Nä duty calls. Ska hem till min älskling i eftermiddag och stannar där över helgen, längtar!
:*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: