2010-02-23
 05:44:10

Förkylning


Mådde lite halvkasst igår och gick ändå och träna. När jag väl var där tog jag i så att jag trodde att jag skulle dö.

Jag kanske skulle ha låtit bli att tränna med tanke på att det hela har resulterat sig i en värre förkylning.. Inte roligt för fem öre, jag vågar ju inte ens ta tempen. Jag måste jobba, för jobbar jag inte kan jag ju inte träna. Suckie!

Ja iallafall, min pappa frågade mig igår om jag ville med och simma några längder ikväll så nu står jag mellan två val; att träna IW eller att simma? Vad ska man välja? Jag får se hur jag känner mig senare för jag ska även jobba över idag till 16.00 så kanske inte är så pigg..

Aja nu måste jag nog ta och kolla om jag har feber annars kan det bli farligt, usch.

See you!..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: