2010-02-15
 17:12:37

Fobi


Ja alla har vi ju fobier, alla olika sorters. Men en av mina fobier är .. trilla inte av stolen men det är smällfeta människor. Jag lovar jag kan inte ens se såpass överviktiga personer i ögonen för jag skäms för deras skull.
Herregud vad är det jag sitter och skriver?! Men det är sant, så sant det kan bli.

Idag satt jag och bläddrade igenom en tidning och pang mitt framför mig var en bild på en sådan fet människa som jag knappt trodde kunde vara sann.

Jag skäms lite för detta men jag måste tyvärr lätta mitt hjärta. Jag menar.. Ni som är det, klä er efter hur er kropp ser ut och inte i tighta kläder. Jag får rysningar, har nog aldrig skrivit något sånt här hemskt förut..

Men alla måste få en chans att skriva vad de tycker och detta är min åsikt ang feta människor. ANVÄND för guds skull kläder som smickrar er kropp !

Usch nu kommer jag skämmas i en vecka!


Julia

Haha du är rolig du! Bra att man är ärlig :)



PUBLICERAT: 2010-02-15, 20:14:52 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: